Ta Mig Här Ifrån

9 Aug

Nu vill jag inte vara kvar. Jobbet har sjunkit till otroligt hemsk nivå. Alla bittra tanter har kommit tillbaka från semestern och vill hacka ner på ALLT som inte görs som dem vill. Orden svensk eller feirevikar är nästan skällsord.

Jag vill aldrig vara vikarie igen!

 

2 svar to “Ta Mig Här Ifrån”

  1. Pia augusti 10, 2011 den 12:02 e m #

    Stackare! Men håll huvudet högt. Tack vare er fick dom semester. 🙂

  2. Matilda augusti 10, 2011 den 6:41 e m #

    Usch, vet precis hur det är. Var just så när jag sommar jobbade på äldreboende. Så fort ordinarie personalen kom tillbaka från semestern sjönk stämningen till minus 78. Tänk att hata sitt jobb så mycket och ändå stanna kvar i öööö 30 år! ..och stackars boende, stämningen var minst sagt smittande!

Lämna en kommentar